sunnuntai 22. marraskuuta 2020

Miten ihmeessä olen kestänyt 12 psykoosia?

 Kun katson tänään, näen tulevaisuuteen. Aina ei ole ollut näin hyvin minulla asiat. Kaveri kysyi, millä olen kestänyt? Vastasin, että minulla on erittäin voimakas Elämän halu ja tahto, joka vie eteenpäin. Ajattelen, että tulevina päivinä on asiat paremmin, kuin tänään. Se luo toivoa ja onnellisuutta tulevasta. Kun olen hengissä, minulla on vielä sitä toivoa. Olen ollut 5 eri ihmissuhteissa, jossa kokenut lähisuhdeväkivaltaa. Mutta nyt olen onnellinen ja yksineläjä. Olisi erittäin vaikeata löytää kumppani, joka toimii arjessa samoilla pehmeillä arvoilla, kuin minä. Mm. Kierrätän, lajittelen, siivoan, puhdistan ja haastan itseäni joka päivä. Asetan tavoitteita ja muutun. En käytäalkoholia tai polta tupakkaa. Herään aikaisin ja menen onnellisena nukkumaan. Elämäni on turvallista ja rauhallista tällä hetkellä, mutta suurimman työn sen eteen olen tehnyt minä itse! HURRAA!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Verkkohässäkkä saa olla valmis