sunnuntai 30. tammikuuta 2022

Minä - mikrotukihenkilökoulutuksen saanut

 Olin parikymppisenä vahvasti tietokoneen käyttöä vastaan. Jossakin vaiheessa huomasin, että sehän onkin kätevä tekstien kirjoittamiseen ja siitä se lähti. Olen kirjoittanut paljon ja aina jollakin tyylillä ja tavalla. Käytyäni puolivuotisen koulutuksen mikrotukihenklöksi olen tukenut ystäviä ja tuttavia koneen käytössä.

Tärkein ohjeeni on, että tutustu koneeseen tarvekäyttämisen avulla yritysten ja erehdysten kautta onnistumisen tunteisiin. Kone ei pure mutta voi viedä mennessään. Ongelmatilanteissa ei parane panikoida eikä hikeentyä.

Itse olen oppinut hyväksikäyttämään täppäriä mm. muutossa, hakemuksissa ja blogia kirjoittaessa. Tunne siitä, että osaat ja onnistut, vaikka aina ei, niin palkitsee sinua ennen pitkää.

Lopputulemana on etten osaisi enää elää ilman tätä näppärää kirjoitusvälinettä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tunnelmia parvekkeelta