perjantai 8. toukokuuta 2026

Perjantaina

 Käytiin ystävän kanssa hammaslääkärissä. Olin vain seuraneitinä.

Sää on linnunlauluinen ja kaunis aurinkoinen.

Kävin lisäksi ruokakaupassa. Laitoin tälle kuukaudelle maksimisummaksi 450 € ja siitä on kulunut vasta 115 €. Vajetta on jo 20 €. Mitä isompi vaje, sen pienempi on loppusumma kuukauden mentyä. Yritän käydä kaupassa vain joka kolmas päivä ja käyttää Max. 45 € per kerta. Jos jää käyttämättä, saan käydä väliostoksilla vaikka hakemassa maitoa, jota sitäkin harvemmin tarvitsee lisää hamstrata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ostin Tori diilinä

 N. 2 kg jämiä kaikenlaisia värejä villalankoja. Nyt kelpaa taas suunnitella uusia rojekteja. Ainakin sukkia tulee ja polvipeittoja. Tekisi ...