Blogi keski-iän ylittäneen naisen elämäntyylistä, käsitöistä ja ilmiöistä
tiistai 27. tammikuuta 2026
Kävin lähettämässä paketin
Kässäkirpulle myytäviä lehtiä ja kirjoja. Ne menivät postiin palautuksena. Kätevä palvelu. He kuvaavat ja hinnottelevat tuotteet. Sitten vaan myyntiä. Netti kirppis on se. Myy muutenkin kässäkirjoja, lehtiä, kankaita ja lankoja.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti