Aloitin 6. Päivä tammikuuta raitapeiton Arne ja Carloksen ohjeella jämälangoista. Ensin on oranssia ja valkoista, sitten violettia ja valkoista, sitten sinistä ja valkoista ja nyt on menossa violetti ja valkoinen. Seuraavaksi on tulossa punainen ja valkoinen. En nyt laita keskeneräisestä kuvaa, mutta tekeillä on.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti