perjantai 26. kesäkuuta 2026

Ostin Tori diilinä

 N. 2 kg jämiä kaikenlaisia värejä villalankoja. Nyt kelpaa taas suunnitella uusia rojekteja. Ainakin sukkia tulee ja polvipeittoja. Tekisi mieli tehdä oikein kirjava villapaita, mutta mulla on jo sellainenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ostin Tori diilinä

 N. 2 kg jämiä kaikenlaisia värejä villalankoja. Nyt kelpaa taas suunnitella uusia rojekteja. Ainakin sukkia tulee ja polvipeittoja. Tekisi ...