N. 2 kg jämiä kaikenlaisia värejä villalankoja. Nyt kelpaa taas suunnitella uusia rojekteja. Ainakin sukkia tulee ja polvipeittoja. Tekisi mieli tehdä oikein kirjava villapaita, mutta mulla on jo sellainenkin.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ostin Tori diilinä
N. 2 kg jämiä kaikenlaisia värejä villalankoja. Nyt kelpaa taas suunnitella uusia rojekteja. Ainakin sukkia tulee ja polvipeittoja. Tekisi ...
-
Tänään valmistui 4 mmn koukulla 280 gsta lankoja tämä jollekin vanhemmalle menevä polvipeitto tai mihin näitä nyt käytetäänkin. Koko on n....
-
Novita Hygge wool flow langasta 130 g 7mmn puikoilla tein kivat lapaset jollekin lahjaksi ne menee.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti