Pienellä sairas eläkkeellä on tultava kuukausi kuukaudelta toimeen. Työssä käyvät eivät ymmärrä, kuinka eläkkeellä satasen ylimääräinen kuukausimeno järkyttää koko taloutta. Hammaslääkäriin menee rahaa ja lääkkeisiinkin liikaa. Loppuvuodesta helpottaa, kun lääkekatto tulee täyteen, mutta alkuvuosi on yhtä kituutusta. Kohta on lopetettava joidenkin kalliiden lääkkeidenkin käyttö pakosta, kun ei rahat riitä. Miksi lääkärikään ei ymmärrä? Patistaa kuntosalille ja lisää lääkkeitä määrää. Millä mä nekin muka maksaisin? En millään.
Langat loppuvat pian, ei tässä ole enää edes varaa harrastaa kivaa harrastusta!
Tässä iltapäivällä biitsillä.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti